Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Sabtu, 13 April 2013

Pengalaman Manis

Assalammualaikum...
Alhamdulillah jumpa lagi kita..Jom baca jangan tak baca tauuu..Anie baru-baru ni pergi menjalankan tugas di salah satu perkampungan orang asli yang terdekat dengan klinik kesihatan Anie.Seronok pulak kali ni ,sebab memang dah agak lama Anie tak kesana sebab kawasan tu telah diambil alih oleh Team OA.Jom tengok apa yang Anie jumpa kat sana...
Mula-mula Anie ingatkan kawan kita ni bawa beg,Rupa-rupanya dia kata dia bawa anak dia...comellnyaaa dia,,namanya Ijang...
Jom tengok apa lagi yang ada kat sana...
Aduh anjingpun menyibuk gak kat situ..Nak jugak dapatkan rawatan..heee.Anie takut pada anjing lagi-lagi kalau anjing tu menyalak ..tolonglahhh halau diaaaa...heeee
Masa Anie pergi tu ramai jugak la yang datang mendapatkan rawatan semuanya memberi kerjasama yang baik...
Alamak ada jugak yang gagal datang dapatkan rawatan..Jadi terpaksa la pergi membuat lawatan ke rumah pulak..jomm
Ini aje la yang dapat Anie kongsikan maklum la tugas lebih pentingkann....Ikhlas Menjalankan Tugas..




Tiada ulasan:

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie