Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Sabtu, 16 Mac 2013

Hadiah Pemberian Dari Mak

Allhamdulillah...Terima kasih Allah kerana masih memberi peluang untuk Anie hidup hingga ke hari ini...Bercakap tentang hadiah..hari ni Anie nak kongsikan hadiah yang amat bermakna dari mak..Terima kasih mak kerana membesarkan Anie ,tanpa mak mungkin Anie tidak membesar dengan sempurna tak lupa jugak buat abah ...Haa jom lihat apa yang mak Anie beri untuk Anie....


 Sebenarnya Anie bukan lah pandai sangat menjahit ,tetapi bila mak beri mesin ni semangat untuk belajar tu timbul dengan berkobar-kobar,cuma masa jer yang tak ada.Terima kasih mak..


6 ulasan:

thomas berkata...

Ini dah boleh ambil tempahan.

AnieDaud berkata...

Hee.. Thomas kalau pandai memang boleh..baru nak nak ambil kursus..huuui

Aminin berkata...

Baju raya nanti leh jahit kat sini le....

ct cheery berkata...

leh jahit baju sendiri..and amik upah menjahit..gud luck dear..hehe

AnieDaud berkata...

Aminin... buleh tempah tapi kalau tak menjadi jangan marah...

AnieDaud berkata...

Ct cheery.. Insyaallah

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie