Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Sabtu, 2 Februari 2013

Jom Berkebun

Jom Kita  berkebun..Berkebun adalah salah satu hobi Anie masa lapang .Sebenarnya berkebun ni menyeronokkan tau lagi-lagi masa hasil tuaian kita tu membuahkan hasil.Berkebun ni jugak boleh jimatkan perbelanjaan harian kita, Sebenarnya tak perlu tanah yang luaspun kalau nak berkebun ..Jom kita berkebun untuk mengisi masa lapang..

Buat tatapan serba sedikit tanaman yang pernah Anie tanam...Selamat menjamu mata..

heee ni antara sayur-sayuran yang pernah Anie tanam..

Sempat lagi bergambar

Pokok pisangpun ada.








7 ulasan:

sUke-sUki :D berkata...

Wow..bestnye..da boleh mniaga ni..hehe

sUke-sUki :D berkata...

Wow..bestnye..da boleh mniaga ni..hehe

AnieDaud berkata...

berniaga..hee boleh juga....tambah pendapatan

NurainSuperr berkata...

wahh bestnya, kat rumah ain tak boleh berkebun :( tak ada rumput dah, simen je semua :D

AnieDaud berkata...

Ain masih boleh kalau nak berkebun tanam dalam polibag dan atur cantik2 cuma leceh la sikit kena cari tanah...

Mohd Fauzli berkata...

seronooknya kalo ada kawasan lapang kat umah....

Noor Mala Shahar berkata...

ada tanam ulam2 kat tanah lapang sekeling rumah

www.noormalashahar.com

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie