Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Jumaat, 1 Februari 2013

Budak Comel


Assalammualaikum dan selamat sejahtera berjumpa lagi kita...Alhamdulillah Allah masih memanjangkan lagi usia Anie hingga ke hari ini Aminnn...

Ngomel-ngomel lagi jomm...Anie nak tunjukkan seorang budak comel yang memang dari kecil lagi Anie ikuti perkembangannya sebab dia memang budak comel...


Comel tak???? Comelkan.Anie perkenalkan nama budak comel ni Nur Alwani sekarang umur dia dah 3 tahun.Alwani ni pemalu orangnya memang susah kalau nak ambil dukung dan pegang dia.Kebetulan jer baru-baru ni dia rapat lak dengan Anie, Jadi aper lagi ambil kesempatan laa snap gambar dia..Tengok rambut dia cantikkan...Rambut semulajadi tu tauu..

2 ulasan:

Faizol Dee berkata...

eeehh.. comel mcm 5zol...

AnieDaud berkata...

heee perahsaannn kih kih..apapun 5zol memang comelpunn

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie