Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Jumaat, 11 Januari 2013

Sepetang Di Taman i city Jerantut

Assalammualaikum...

Cerita-cerita lagi..heee, jom baca yerk...
Sebenarnya Anie dah lama tak bawa anak-anak Anie jalan-jalan.Maklum la kan baru dapat baby kecil jadi susah la sikit nak gerak sana sini...Jadi petang semalam Anie bawa la mereka ke Taman i city jerantut tak jauh lebih kurang 24km jer dari rumah Anie.Jadi lah janji anak-anak gembira ..

Jom kita tinjau aktiviti apa yang diaorang buat kat taman tuu..



Haa ni Baby Alif..diapun naik buai jugakk.Ni la si kecil yang tak banyak ragam tuu.



Tengok syahirah dengan Kaisara ni kalau bab bergambar cepat jerr..Jom ada lagi aktiviti diaorang tauu

Naik keretapi 2 kali rondaaa

Main jongkang jongkit

 Banyak la aktiviti2 lain tapi kalau semuanya nak tunjuk karang berjela2 la pulak kan..
Kat jerantut ni tak banyak  taman tuk anak-anak bermain.Kalau dulu lagi laa langsung tak ada.Alhamdulillah sekarang ada taman i city ni.Mintak2 terpelihara sampai bila2.Taman ni kalau malam lagi cantik penuh dengan lampu klik klap...indah laa aneka warna..Jom jengok serba sedikit sekitar taman i city jerantut ni..



Tak banyak gambar yang dapat Anie snap..Biasala ada si kecil susah la sikit...Jom kalau datang jerantut singgah la kat taman ni yerk.Dalam bandar senang jer dicari.Ok la cukup la tuk hari ni nanti kita cerita lagi yerk.Terima kasih sesiapa yang sudi membaca tu....Byee







Tiada ulasan:

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie