Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Sabtu, 5 Januari 2013

Jumpa lagi

Assalammualaikum...
Alhamdulillah ... Jumpa lagi...heee sejak akhir2 ni Anie begitu sibuk sikit..maklum la kita kan dah ke tahun 2013...jom kongsi cerita sikit .. Tahun ni anak sulong ani dah darjah satu alhamdulillah senang jer nak uruskan yang sulong ni tak banyak kerenah....Masa hari pertama sekolah tu awal2 pagi lagi dia dah bangun mandi. maklum la lama tak jumpa kawan2 kannn...


Anak ke dua Ani lak dah masuk empat tahun..Yang ni pun Ani dah daftarkan dia kesekolah juga...Heee yang ke dua ni payah sikit dengan mak sekali kena sekolah dengan dia, letih menunggu ,hari pertama meragam semacam, hari ke duapun sama gak sekolah separuh hari masuk hari ketiga Anie senyap2 tinggalkan dia haaa mujur la tak mangamuk. Mana taknya maknyapun ada tugas jugak kann....
Tapi diapun awal2 pagi gak dah bangun dengan semangat nak kesekolah....



Tiada ulasan:

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie