Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Khamis, 10 Januari 2013

Jom kenal kaisara


Assalammualaikum....

Jumpa lagii.. Jom kita kenal2 ngan Kaisara..Heee Kaisara ni anak ke dua Anie..Kalau nak tahu dia ni manja orangnya melebih dari adiknya Si Alif.. Entahlah mungkin dia belum puas bermanja ngan Anie kut...Letih melayan kerenah dia dari kerenah Alif, mujur lah si Alif baik tak kisah kalau diletak atas tilam saja.cemburunya melampau2 betul..Kadang2 tu Alif tengah menyusupun ditolaknya, ishh entah lah Kaisara.. kaisara..

Ni Ani ambil gambar dia pagi tadi..Tengok budak ngada-ngada tu.

kalau bergambar dia la nombor satu.Kena ambil gambar dia dulu baru boleh orang lain masuk.Ni baju sekolah dia Pasti As-Syuhada baru terima hari rabu baru2 ni..Dapat jer baju terus nak pakai.

Nak tau kaisara ni pun ada cita-cita jugak dia kata dia nak jadi doktor,,Alhamdulillah kalau betul kan, maklum la cita-cita budak2 entah tau ke tidak..Tapi memang suka la dengarkan sebagai seorang ibu sebab dia dah ada cita-cita..Selalunya balik jer dari sekolah masa kat atas motor lagi dia dah bercerita apa yang cikgu dia ajar..Amboi-amboi tak sempat dah sampai ke rumah.

Kaisara ni orangnya manis, mulut pun boleh tahan macam mulut murai..Kalau dapat bercakap kena dengar dia punya cerita dulu dan orang lain kendian..Apapun dia mesti nak dulu..jadi orang pertama.Entah lahh.

Walaupun dia punya perangai macam tu tapi dia pandai memujuk kalau orang nangis dia la yang pujuk.Heee tapi kalau dia nangis tak makan lak dipujuk..
Sekarang ni Walaupun dia dah ada adik, Dia tetap bahasakan diri dia yang adik,Kalau kita panggil dia kak Ngah, Jeritnya macam orang terjun gaung la nanti..

Tu la serba sedikit tentang Kaisara...
Mudah-mudahan cita-cita dia  akan tercapai .. Amin

4 ulasan:

shazrina berkata...

alhamdulillah, kecik kecik lagi da ade cite cite, belaja rajin rajin ye nak ..bukan senang nak jadi dokter tau ..auntie doakan untuk kaisara yeee ....seronok denga cerite pasal anak anak ni .. sbb kite sendiri pon ade anak ...hihi :)

AnieDaud berkata...

shazrin..yerima kasih kerana mendoakann..amin...Moga cita-cita kaisara kesampaian..

uncle berkata...

alahaiii comelnya adik kaisaraaaaa .. moga cepat besar..cerdik cam ibunya hihihi

AnieDaud berkata...

uncle..kih kih kih...Ibunya memang la besar dan semakin membesar..

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie