Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Ahad, 16 Disember 2012

Tetamu Oh Tetamu



Seronok betul musim cuti sekolah ni tak henti-henti ada saja tetamu yang datang berkunjung ke rumah Anie,lagi-lagi kebetulan Aniepun sedang bercuti.Semalam keluarga Abang lang pula yang sampai di pondok buruk Anie ni, seronok riuh rendah jadinya yer la kan bila dah berkumpul lagi2 agak lama juga la Anie tak jumpa Abang kesayangan Anie ni.Tempohari Anie ke rumahnya ,dia bekerja, sudah jadi rutin kerjanya setiap kali hujung tahun dia memang terlalu sibuk macam-macam nak diauditnya...heeee

Bila dah berkumpul macam-macam cerita la yang keluar seronok memang seronok lagi-lagi dapat makan ramai-ramai berselera rasanya..Diaorang lepak semalaman jer dan tadi baru saja berangkat pulang.Al maklum la masing-masing ada tugas yang perlu diselesaikan, Bila laa nak jumpa lagi agaknya..Masa tu memang begitu cepat berlalu....


Tiada ulasan:

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie