Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Isnin, 10 Disember 2012

Saya Budak Baru

Assalamualaikum .... Boring pulak petang-petang ni kan.Anie ni baru jer dalam dunia blog ni baru nak kenal, tupun entah kenapa tetiba jer pergi menjengah balik blog yang memang dah lama tak bertuan .Nasib baik kebetulan ada cikgu yang baik hati sudi mengajar Anie.Terima kasih cikgu.Blog Anie ni memang baru beberapa hari jer usianya kalau sudi jengah-jengah la Anie selalu kat sini.

2 ulasan:

Faizol Dee berkata...

sape la tu kan?? baik bebeno...

AnieDaud berkata...

5zol ni la kaisara heee.. baik sangat la tu kononn

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie