Teman Setia Ku

Jom kita Kongsi Mencari Ilmu Hingga Ke Hujung Nyawa

Khamis, 13 Disember 2012

Motor Oh Motor



Sebenarnya Anie tak berapa tahu pasal motor ni dan kadang-kadang tak nak ambil tahu pun yang Anie tahu bawak motor jerr ....Kalau bab-bab rosak ni hubby kan ada heee..Kalau masa anak dara dulu rajin jugak la Anie hantar motor untuk diservis ke bengkel sebab masa tu tak ada siapa tolong, kalau rosak nanti mesti menyusahkan diri sendiri kannn.Bercakap pasal motor ni biasanya orang lelaki la yang lebih arif...Sebenarnya bukan apa, saja Anie nak berkogsi cerita  tentang motor ..Malam tadi  hubby Anie kata dia nak beli motor, katanya motor tu masih elok dan enjinnya masih power..Apa yang powerpun Anie tak tau, geranpun masih ada. Rupa-rupanya masa hubby cakap dia nak beli motor tu, sebenarnya motor tu dah dibawa balik ke rumah.Hari ni pagi-pagi lagi hubby dah bangun dia kata nak tunjuk sesuatu ( motor yang dia beli tu la ).Anie ikut jer bila dia tunjuk motor tu Anie terus gelak. Lepas laa bawak pergi ke ladang tengok lembu.Rupanya dia sayang nak bawa motor kriss kesayangan Anie tu ke ladang cepat rosak lak nantiii..Apa-apapun alhamdulillah...


Inilah motornyaa...Tengah repair apa yang patut la tu

4 ulasan:

kongsi apa saja berkata...

ok la tu.. janji boleh naik.. hehehe.... bukan nak g merempit... hehehe

AnieDaud berkata...

boleh jugak kalau nak cuba merempit..tengok apa akan jadi hikkk

Amirul Hakim berkata...

bestnya dapat tunggang motor.saya sampai sekarang tak reti :(

AnieDaud berkata...

memang best..belajar la Amirul Hakim..

Iklan sana sini

MENARIK

PILIHAN TERBAIK

Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Anie